Penghabisan

• Gee Lion • 15:12:00 • 43 Sembang

Tiba-tiba saja. Takde angin takde ribut. Banyak perkara yang terjadi kebelakangan ini. Entah tak tahu nak mula dari mana.

Oh ye aku ada terima offer dari Zalora, untuk iklankan produk mereka di blog terpicis ni. At first, yeahhhh.. bestnya..

But on the second thought..

Actually aku dah malas nak tulis blog ni. Mungkin aku akan delete, mungkin private je sampai suatu masa.. atau sampai bila-bila. IDK yet. Memang aku rindu nak menulis tapi cukuplah kot aku tulis dalam diari je dan kalau malas sangat, maybe tulis dalam otak je.. macam mane tu?

Lu pikirlah sendiri..

So yeah.. hari masih redup ketika aku menaip entri ini. Tak banjir macam kat Kelantan. Burung-burung masih berkicauan tapi tetap tak boleh lawan bunyi hon kereta yang bersahut-sahutan di luar office sekarang.. Dan Thailand telahpun berjaya menjulang Piala AFF.. di samping Safee Sali yang tak habis-habis mengundang caci maki orang ramai sampai rasa nak letak kaki je kat muka dia..

Namun aku.. masih teguh berdiri di sini, mendepa tangan dan dada menerima segalanya…


Thank you to all bloggers yang tak jemu-jemu bertandang ke sini dan meninggalkan komen-komen yang memeriahkan rumah ni, InshaAllah kita ketemu di Sana nanti..

Selamat tinggal 2014. Semoga tahun 2015 dan tahun-tahun yang akan datang menjadi lebih baik berbanding tahun ini dan tahun-tahun sebelumnya..


~ TAMAT ~