Wordless Wednesday # 11

• Gee Lion • 09:30:00 • 21 Sembang

  1. Sesuatu untuk difikirkan ni Gee.. semoga kita mampu memilih yang terbaik untuk kita disini dan disana nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaAllah cik Nurul. itu yg sedang sy fikirkan sekarang.. terima kasih sudi dtg ke mari ^_^

      Delete
  2. Whatever it is, be positive :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaAllah cero.. thanks for coming here ^_^

      Delete
  3. Replies
    1. as deep as the ocean and as high as the sky.. :')

      Delete
  4. aip aip sipi lagi nak jatuh T_T
    or balancing?
    dunia ni kena balance?
    ke cmane tu kak gee? hehe
    interpret sikit ;P hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. bergantung pd interpretasi masing2 bila dorang tengok gambor ni.. =)

      Delete
  5. kena pandai seimbangkan kehidupan ... alamdulillah , kembali juga selepas berniat utk bersara dulu ... suka sis tau .

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih CM.. hehehe.. rasa macam ade something bila tak menulis lama.. (=

      Delete
  6. tengok gambar terus terbayang titian yg kena seberang nti di "sana" T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tingginyer imaginasi Ika.. takot pulak kite.. :'(

      Delete
  7. Gee..lama x mai sini rasanya...^_^ arap gee sentiasa ceria ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you cik adrianna =)
      moga awak pon sentiasa ceria.. <3
      masih hujan di hati ke? ^_^

      Delete
  8. gee!!!!
    lama tak dengar cerita kamu. hopefully sihat walafiat ye
    apapun take care ye
    miss u =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sihat alhamdulillah.. miss you too ^_^

      Delete

Gee Lion : Terima kasih sudi berkunjung ke mari. InshaAllah akan membalas kunjungan anda sebentar lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...