Duhai Hati #4

• Gee Lion • 00:07:00 • 24 Sembang

  1. Doa nak tambah anak...kalau bukan di dunia...harap di akhirat ramai la

    ReplyDelete
  2. Betul tu..
    Tapi kita ni selalunya risau je lebih.. hehe.. ira la tu..

    ReplyDelete
  3. Semoga dipermudahkan segala buat sis :D

    ReplyDelete
  4. amin...apa jua yang mengganggu jiwa moga semuanya baik2

    ReplyDelete
  5. Pujuk hati yg gundah
    Mohon padaNya tak perlu dipertikai..

    ReplyDelete
  6. Masyaallah indahnya kata kata ni Gee...mmg betul betul pengubat hati ni.

    ReplyDelete
  7. Saya tengah risau sebenarnya ni Gee tapi saya abaikan 'aura' kerisauan tu dengan bergelak sakan dengan kawan-kawan dan keluarga. Masa nilah nak minta tolong dengan Allah. Aduhai...

    ReplyDelete
  8. betul..betul..setuju 100%..baik banyak kan doa bila hati risau :)

    ReplyDelete
  9. Salam singgah... akak folo sekali tau..

    ReplyDelete
  10. Terima kasih semua atas doa-doa yg diberikan. Saya doakan juga yg terbaik utk korang semua, inshaAllah moga tiap-tiap urusan kita dipermudahkan olehNya. ^_^

    ReplyDelete
  11. Alhamdullilah. Terima kasih Gee untuk ini :)

    ReplyDelete
  12. doa inginkan sesuatu yg belum pasti..moga terlaksana..aminnn

    ReplyDelete
  13. mohon share ya gee...sy mencari2 entry terbaru gee..hehe tertarik dgn quote ini

    ReplyDelete

Gee Lion : Terima kasih sudi berkunjung ke mari. InshaAllah akan membalas kunjungan anda sebentar lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...