Wordless Wednesday #15

• Gee Lion • 12:00:00 • 27 Sembang

  1. TANPA SUARA TERSENYUM SAJA PUN OK..

    ReplyDelete
  2. tuahhhh!
    akhirnya!! permintaan di tunaikan
    berapa umru dia ye sekarang. comelnya!
    cam nak baby lagi pula..hehe

    ReplyDelete
  3. Hi awak! hihihi...comel sesangat dah niii~

    ReplyDelete
  4. Alamak! Siapa baby comel ni? Tetiba teringat zaman anak-anak masih baby-baby lagi. Oh, rindunya....

    ReplyDelete
  5. comel lote..anak Gee ke... lame tak jenguk blog GL..soriii...

    ReplyDelete
  6. aummm.. nak jugakkk.. bau baby wangi kannn.. (^_^)v

    ReplyDelete
  7. Baby sentiasa ada kuasa untuk meredakan hati orang yang melihatnya...kan?

    ReplyDelete
  8. geramnya tgk mata dia ... cun .

    ReplyDelete
  9. comelll .. mata bolat ...cantik .. :)

    ReplyDelete
  10. Elokla tengok selalu... petua orang dulu2:)

    ReplyDelete
  11. Ya Allah mata diaaaaaaaaa

    menggoda sungguh!!!!

    ReplyDelete
  12. comelnya baby!! geram sangat tgk!!! awwww :D

    ReplyDelete
  13. Yuhuuuu...Cik Sally sihat je ni...lama tak nampak Cik Gee...lepas kawen dok diam-diam eh :P

    comel sangggaaaat tauuu baby!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. hehe.. terpaksa je dok diam, skrang baru rasa nak keluar gua sikit. heeee.. masyeh cik sally! miss you! ^_^

      Delete
  14. setelah kian lama menyepi kak Gee.. Finally... kihkihkih..

    Comel baby kak Gee.. tahniah ye dah jadi mummy dah kak gee.. kikih.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. finally.. heee.. ^_^
      masyeh dak wan. stok deras ni pas kawen terus dapat.. murah rezeki. hahaha ^_^

      Delete
    2. Alhamdulillah... InshaaAllah moga lepas ni bertambun2 rezeki lagi ye Kak Gee.. :DDD

      Delete

Gee Lion : Terima kasih sudi berkunjung ke mari. InshaAllah akan membalas kunjungan anda sebentar lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...