Assalamualaikum

Tak sangka dah lama betul terbiar blog ni. Bersawang-sawang. Dah berlalang-lalang. Banyak sangat kisah terbaru yang nak aku kongsikan di sini tapi nantilah, tunggu masa lagi free. Sekarang ni free, cuma malas nak blogwalking ^_^



Sedikit sebanyak update terbaru dalam hidupku sekarang. Siapa sangka hujan yang kita sangka berterusan, rupanya ada pelangi muncul di hujungnya. ^_^

Tahun 2022 ini aku doakan biarlah menjadi tahun kebahagiaan dan begitu juga tahun-tahun seterusnya. Selepas semua yang aku dan anakku lalui, aku harap kebahagiaan itu bermula semula di sini.

Doakan aku ye ^_^

“You may not be her first, her last, or her only. She loved before she may love again. But if she loves you now, what else matters? She's not perfect—you aren't either, and the two of you may never be perfect together but if she can make you laugh, cause you to think twice, and admit to being human and making mistakes, hold onto her and give her the most you can.

She may not be thinking about you every second of the day, but she will give you a part of her that she knows you can break—her heart. So don't hurt her, don't change her, don't analyze and don't expect more than she can give. Smile when she makes you happy, let her know when she makes you mad, and miss her when she's not there.”

― Bob Marley

4 comments:

Cik Ila Menari said...

Semoga Gee dan anak beroleh kebahagiaan di tahun 2022 dan seterusnya.

Warisan Petani said...

tahniah
Semoga terus bahagia berkekalan

Gee Lion said...

Terima kasih.. inshaAllah.. alhamdulillah ^_^

Gee Lion said...

Terima kasih WP ^_^
InshaAllah..
Doakan saya ye..