Wordless Wednesday # 8

• Gee Lion • 08:30:00 • 14 Sembang

Updated on 10/10/2014 @ 10.15 pm :

Lokasi : Solaris Dutamas
Tujuan : Saja-saja je eh.. Masa sampai sini, rasa macam woooowwww.. cool... Tapi banyak yang main anak-anak mat Salleh je..

  1. @Khai♥Rin : anies kat Publika.. perasan tak? pernah poie? Hehehe.. ~.~'

    ReplyDelete
  2. @Zizie Zack Yups, orang yg tengah duduk sambil mendepakan tangannya. Kalau malam-malam ni confirm orang ingat hantu galah.. mwahahah.. :p

    ReplyDelete
  3. Cool!
    Kalo aku bebudak, mesti dah lama dah nak pergi main...
    Tgh tak budak ni pon terasa nak pegi main jugak...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi saya sebagai budak2 takkan main kat sini, sebab saya ni pemalu orangnya..

      Keh keh keh..

      Delete
  4. kreatif org yg buat ni..hehe..rsa nak join men pulak..hehe..
    klik2 proton seketui!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terlalu kreatif sampai sy tengok first2 nampak pelik depan mata..
      silalah klik. alhamdulillah ^^

      Delete
  5. rasa macam nak pergi peluk dia...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. silalah pilih nak peluk bahagian mana.
      tangan ke kaki?
      ke pinggang?
      hoho ;D

      Delete
  6. wow uniknya
    dia buat macam seolah-olah seorang ibu
    melayan anak-anaknya kan
    akak selalu juga main gini dengan bebudak
    at the same time kira cam senaman ler =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke kak yana...
      entah2 kak yana lagi main havoc..
      kalah anak2 kak yana...
      hahaha :D

      Delete

Gee Lion : Terima kasih sudi berkunjung ke mari. InshaAllah akan membalas kunjungan anda sebentar lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...