Wordless Wednesday # 2

• Gee Lion • 17:15:00 • 32 Sembang

  1. cantiknya bunga tu...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  2. @Azlan Strider inilah bunga dandelion en.Azlan... (:

    ReplyDelete
  3. Masa kecik pernah main dengan bunga ni kat padang sekolah.. memori

    ReplyDelete
  4. Cute je....nampak suci murni....

    ReplyDelete
  5. @Gee Lion Sungguh ke tu dandelion? Eeeee i love dandelion heheheheh tiup tiup fuuu~~~ <333

    ReplyDelete
  6. sekarang dah susah nak jumpa dandelion.. best main tiup2.. :)

    ReplyDelete
  7. @Akeyla Azmi sungguh ni. tak tipu.. comel kan? heee.. (:

    ReplyDelete
  8. owh, inilah yang dipanggil bunga dandelion ya?

    ReplyDelete
  9. @ANAK ITIK kat padang sekolah? ye ke dandelion tu.. jangan salah bunga.. hehe (=

    ReplyDelete
  10. @fatin wawa dandelion kirim salam. dia kata dia suka kat fatin jugak.. haha :p

    ReplyDelete
  11. lukisan atas canvas ke tu gee?? cantik kalau letak di dinding bilik :)

    ReplyDelete
  12. suka bunga ni... lembut je.

    Cuba la tengok movie Dandelion Dust. Best sgt... saya suka. Sampai sekarang saya bleh ingat tajuk cerita tu.

    ReplyDelete
  13. @Chic Na saya tak pernah tiup dandelion. tiup lilin pernahlah.. hehe =)

    ReplyDelete
  14. @Mizz Aiza (Dunia Kecil) iye kak Aiza.. diperkenalkan.. cik bunga dandelion.. agak2 pernah jumpa tak kat mana2?

    ReplyDelete
  15. @Affy Afiqah saya rasa orang KL yg lalu jalan ni mesti dpt cam kat mana saya ambil gambar nih.. hihi.. ini printed potrait.. kat laluan jalan kaki yg padat dgn manusia sehari2.. =)

    ReplyDelete
  16. @Seri Selaseh sempatlah saya googling tadi filem tu.. macam sedih je.. huhu.. inshaAllah saya akan tengok citer ni nanti.. =)

    ReplyDelete
  17. cantiknya lukisam~ nk pndai lukis mcm ni jgk..hihi

    ReplyDelete
  18. ooo...bunga ke dandelion ni,heeee..baru tau^^

    ReplyDelete
  19. @Gee Lion owh...baru tau nama bunga nie...hehehe

    ReplyDelete
  20. @Azlan Strider Sekarang dah tahu kan? Pasni bolehlah ajar anak, anak buah, anak sedara, anak sepupu, anak tekak.. hehe (=

    ReplyDelete
  21. @Mime MF gambar ni saya amik kat laluan jalan kaki bawah tanah. cantik kan? sape tah lukih saya pon tak tahu. kalau praktis hari-hari, boleh kot kalau cik mime nak lukis macam nih.. heee.. (=

    ReplyDelete
  22. @nana kimie iye cik nana, dandelion sejenis bunga. bukan daun bukan sayur apatah lagi buahan.. hehehe.. (=

    ReplyDelete
  23. @Sally Samsaiman nampak kat blog saya ke nampak kat tempat lain? hehe..

    ReplyDelete
  24. Sejuk gambar tu....kalau buh dlm bilik background biru ke, grey...langsur jarang warna putih mesti cantik yek

    ReplyDelete
  25. @hainom OKje tapi gambar ni depa tak taruk dlm bilik. depa taruk kat laluan penjalan kaki paling padat kat malaysia esp. waktu musim2 perayaan (;

    ReplyDelete
  26. oooh, suka dandelion eh? slalu nampak spesis bunga nih, yang jenis kecik kelopak putih, nice ^^

    ReplyDelete
  27. @plain83 yups, suka.. selalu nampak ea? katner? saya jarang-2 nampak bunga nih..

    ReplyDelete
  28. eh..ehh...macam screen saver henpon tu laaaaa.. :D

    ReplyDelete
  29. @Nurul Hidayah henpon samsung ea? kak Wir ada cakap kat atas tu. orang tegar KL tahu saya ambil gambar ni kat mana. hehe.. =)

    ReplyDelete

Gee Lion : Terima kasih sudi berkunjung ke mari. InshaAllah akan membalas kunjungan anda sebentar lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...